Sarıyer, Bahçeköy orman yolu üzerinde bir İETT otobüsünde yangın meydana geldi. Yangın sırasında yolcular güvenli bir şekilde tahliye edildi. Olayın bildirilmesinin ardından, bölgeye hemen çok sayıda itfaiye ve sağlık ekibi yönlendirildi. İtfaiye ekipleri, yangına müdahale etmek için çalışmalarını sürdürüyor. Olayla ilgili gelişmeler takip ediliyor. Yangının sebebi henüz belirlenemedi. Diğer haberler için bizi takip etmeye devam edin.
Related Posts
ASÜ Öğrencilerinden Köy Okullarına 7 Bin Kitaplık Önemli Destek
- Mehmet Koç
- 18 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0
CHP’den Okul Güvenliği Üzerine Uyarı: “48 Şiddet Olayında 42 Can Kaybı Yaşandı”
- Mehmet Koç
- 12 Mayıs 2026
- 3 min read
- 0